Käytiin tässä yhtenä yönä autoilemassa. Minun pitää kuulemma kuitenkin tottua siihen. Inhottavaa!! Tosin emännät sanoivat, että sillä autolla pääsee sitten joskus mummolaan, mökille ja retkeilemäänkin. Tällä kertaa kävimme kuitenkin vain hakemassa Ruotsista tilatut nastarenkaat ihan tuosta naapuripaikkakunnalta. Yöllä ajettiin siksi, että renkaat tulivat tutun rekkakuskin matkassa ilman rahtikuluja. Minua ne rahtikulut eivät paljon jaksa kiinnostaa. Etenkään, kun autossa tulee aina huono olo ja oksettaa. Nytkin oksensin sekä meno- että tulomatkalla. Yöks. No, onneksi se rekkamies oli kuitenkin mukava ja rapsutti minua.

 

Olen muuten ollut reipas poika. Emännät on nimittäin jättäneet minut yksin kotia vahtimaan jo vaikka kuinka monta kertaa. Eikä minua ole pelottanut yhtään! Olen vain nukuskellut kaikessa rauhassa ja kömpinyt sitten ovelle vastaan, kun emännät palaavat. Jos olen jaksanut... Joskus olen vain jatkanut nukkumista. Hassua miten tyytyväiseksi saan tuon naisväen vain nukkumalla.

 

Mutta olen minä kyllä keksinyt uutta tekemistäkin. En tiedä johtuuko tämä siitä hemaisevasta tyttöystävästäni, naapurin Iitasta, vai tekeekö kevät temppujaan, mutta "pukkihyppely" on alkanut kovasti kiinnostaa. Valitsen usein kohteekseni housujen lahkeet, jotka ovat tosi puoleensavetäviä silloin, kun housuja juuri vedetään jalkaan. Woooouuu! Mutta tämäkin on TAAS yksi niistä huveista, jotka nuo emännät kieltävät minulta. Olisivat imarreltuja!! Hmph! Päättämätön

 

Mutta jotenkinhan sitä pitää harjoitella... Olenkin siis nyt alkanut puuhastelemaan pehmopandani kanssa. Tosin nyt emännät sitten sanovat minua rajuksi rakastajaksi ja vinoilevat minulle jostakin uhanalaisten eläinlajien suojeluohjelmasta... Mitä lie tarkoittavat moisella? Panda ei ainakaan ole valittanut! Ja minuakin nukuttaa aina makoisasti jälkeenpäin. Silmänisku Ja lapsiperheille tiedoksi, että alla olevat aiheeseen liittyvät kuvat ovat sitten K-18...

 

Täplä

 

 

Hei kulta...tuu ny...                              Älä vaan makaa siinä ku kala...

 

  

Ja sitten "iskaritesti"...          Ouu beibe! Oliks se susta yhtä hyvää ku musta?